יהודה משי זהב מדליק משואה - נטורי קרתא קיצוני - דינם והשתמשות בספרים שלהם - עמוד 8 ... : בהמשך הוא הועבר לשערי צדק.. הפרומו על התוכנית ב'עובדה' הצית בו רגשות. עוד אפרים דמרי ובני משפחתו של משי זהב טוענים כי המכתב מזוייף. ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הובא יהודה משי זהב לאחר מספר מאמצי החייאה. קראתי כתבה מאוד מרגשת של יהודה משי זהב. לפי התחקיר שפורסם במרץ, בשכונות מאה שערים, שמואל הנביא וסנהדריה המורחבת שבירושלים רבים ידעו על מעשיו.

יהודה משי זהב במצב אנוש לאחר שניסה לשים קץ לחייו בביתו בירושלים. משי זהב גם היה עורך ביטאונה של העדה החרדית העדה. חתן פרס ישראל על תרומה מיוחדת לחברה ולמדינה לשנת תשפא. כשאמר את זה, דמעה זלגה מעיניו. צוותי שערי צדק ביצעו הערכה ראשונית ומצבו מוגדר אנוש עם סימן להתייצבות מסויימת במצבו.

עונג שבת (עונ"ש): בכפר חב"ד ייסדנו את מדינת ארץ ישראל
עונג שבת (עונ"ש): בכפר חב"ד ייסדנו את מדינת ארץ ישראל from lh6.googleusercontent.com
משי זהב לא יצא מהבית. משי זהב נמצא תחת חקירה בלהב 433 בחשד שתקף מינית ילדים, נערים, נערות ונשים. גדל בשכונת מאה שערים, דור 11 בירושלים. כמו כן, הוא הודיע על התפטרותו מתפקידו כיור זקא עד להסרת העננה בעניינו. יהודה משי זהב נולד וגדל בשכונת מאה שערים, דור 11 בירושלים. משי זהב דווקא נחקר בתחילת העשור הקודם בחשד לתקיפה מינית, אבל האישה סירבה אז להגיש תלונה, והחקירה נסגרה מחוסר ראיות. דרך ארוכה וחיובית עברנו מאז שהופתענו כשיהודה משי זהב הסכים להדליק משואה ועד שהחרדים מתלוננים היום על קיפוח (ואפליה), כשאין מדליק משואה חרדי ● לתפארת מדינת ישראל. יהודה משי זהב, שפרש מזקא וכל פעילות ציבורית תוך ויתור על פרס אותו היה אמור לקבל, לאחר שנחשד בעבירות פדופיליה והטרדות מיניות ניסה הבוקר (חמישי) לשים קץ לחייו.

אהבתי תמיד ומתבייש מאוד, יהודה''.

בצעירותו בלט בפעולות מחאה נגד מדינת ישראל ומוסדותיה. הוא ניסה להתאבד אך נכשל המשימתו. דיברנו על מה שעומד להתפרסם הערב. גדל בשכונת מאה שערים, דור 11 בירושלים. הוא ענה שזו עמדתו האישית. משי זהב נולד למנחם מנדל משי זהב, ולשרה זיסל, בתו של הרב יוסף שיינברגר, מזכיר העדה החרדית. משי זהב דווקא נחקר בתחילת העשור הקודם בחשד לתקיפה מינית, אבל האישה סירבה אז להגיש תלונה, והחקירה נסגרה מחוסר ראיות. עוד אפרים דמרי, שמייצג את יהודה משי זהב, סיפר באולפן ynet: • עורך דינו של יהודה משי זהב: הפרומו על התוכנית ב'עובדה' הצית בו רגשות. כוחות מדא שהגיעו למקום החלו בהחייאה והעבירו אותו תוך כדי מאמצי החייאה לחדר. מבית החולים שערי צדק נמסר: יור ארגון זקא, מקימו ועומד בראשו של ארגון אשת לפידות.

העביר את חג הפסח, יום העצמאות ויום הזיכרון, ימים שבהם היה עמוס מאד בדרך כלל ומסתובב בכל מקום, נשאר בבית. בן 58, נשוי ואב לשבעה ילדים. יהודה משי זהב מדליק משואה ערב יום העצמאות 2003. ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הובא יהודה משי זהב לאחר מספר מאמצי החייאה. בהמשך הוא הועבר לשערי צדק.

‫טקס הדלקת המשואה - העצמאות 2003 | Facebook‬
‫טקס הדלקת המשואה - העצמאות 2003 | Facebook‬ from lookaside.fbsbx.com
לפי התחקיר שפורסם במרץ, בשכונות מאה שערים, שמואל הנביא וסנהדריה המורחבת שבירושלים רבים ידעו על מעשיו. הפרומו על התוכנית ב'עובדה' הצית בו רגשות. שכנו סיפר כי משי זהב דיבר איתו על אפשרות שיתאבד: בהמשך הוא הועבר לשערי צדק. הוא חרדי, הוא תלמיד חכם וצפו לו עתיד מזהיר כראש ישיבה, אבל הוא ממש כשאבא שלו הדליק משואה לרגל יום העצמאות ב־2003, וקרא בקול גדול ולתפארת מדינת ישראל, זעקו הפשקווילים: בצעירותו בלט בפעולות מחאה נגד מדינת ישראל ומוסדותיה. אהבתי תמיד ומתבייש מאוד, יהודה''. האבא מדליק משואה ומי יודע לאן יידרדרו הילדים.

גדל בשכונת מאה שערים, דור 11 בירושלים.

משי זהב דווקא נחקר בתחילת העשור הקודם בחשד לתקיפה מינית, אבל האישה סירבה אז להגיש תלונה, והחקירה נסגרה מחוסר ראיות. התחקיר היה אמור לעסוק בתקיפותיו המיניות ובמנגנון ההשתקה שניהל מול המשטרה. קראתי כתבה מאוד מרגשת של יהודה משי זהב. עם השנים שינה משי זהב את דעותיו מקצה לקצה. שכנו סיפר כי משי זהב דיבר איתו על אפשרות שיתאבד: ראיתי את מה שראיתי, זה היה מזעזע: חיים אוטמזגין, שעבד לצדו במשך 25 שנה: הפרומו על התוכנית ב'עובדה' הצית בו רגשות. הוא ניסה להתאבד אך נכשל המשימתו. וכשאת עומדת בהר הרצל מול השמים, החושך והרוח ¬ זה רגע שאינו דומה לכלום. הערב אמור היה להיות משודר תחקיר נגד משי זהב בתכנית עובדה. אקורדים ומילים לשיר מקשה אחת זהב בביצוע ישי ריבו, הערוך על ידי מוסיקאים מקצועיים. בצעירותו בלט בפעולות מחאה נגד מדינת ישראל ומוסדותיה.

מבית החולים שערי צדק נמסר: ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הובא יהודה משי זהב לאחר מספר מאמצי החייאה. לא העליתי בדעתי שדבר כזה יכול לקרות. התום מאמצי החייאה ממושכים הוא הועבר לבית החולים שם נאבקים הרופאים על חייו. אבל נתנאל משי זהב, בנו של יור ומקים זקא, יהודה משי זהב, מעולם לא עשה מה שכולם עושים.

‫טקס הדלקת המשואה - העצמאות 2003 | Facebook‬
‫טקס הדלקת המשואה - העצמאות 2003 | Facebook‬ from lookaside.fbsbx.com
בנו של משי זהב הזעיק את צוותי הרפואה שביצעו בו פעולות החייאה, לאחר מכן פינו אותו לבית החולים שערי צדק בירושלים. זו קיצוניות שמאפיינת אותנו הישראלים, היא מוסיפה, מצד אחד אתה מדליק משואה ביום העצמאות ה 61 למדינת ישראל ומצד שני בן משפחה פצוע קשה. אהבתי תמיד ומתבייש מאוד, יהודה''. כשאמר את זה, דמעה זלגה מעיניו. קראתי כתבה מאוד מרגשת של יהודה משי זהב. ראיתי את מה שראיתי, זה היה מזעזע: הוא ענה שזו עמדתו האישית. עורך דינו של יהודה משי זהב

הוא אמר שראה איך עושים את זה.

משי זהב לא יצא מהבית. בסיום השיחה שאלתי אותו מה לאחל לשנה הקרובה, הוא ענה: בין שאר מוסדות המדינה, בוצעו פעולות גם כנגד אנשי המכון לרפואה משפטית ואחרים. עוד אפרים דמרי ובני משפחתו של משי זהב טוענים כי המכתב מזוייף. הוא בסכנת חיים מיידית יהודה משי זהב הגיע לחדר הטראומה של שערי צדק לאחר שנמצא בביתו במצב אנוש. סליחה, את העונש כבר קיבלתי, תשתדלו לזכור את הטוב שעשיתי. האחד, כשהדליקה משואה בהר הרצל בירושלים ביום העצמאות ה 61 למדינת ישראל; יהודה משי זהב נולד וגדל בשכונת מאה שערים, דור 11 בירושלים. בנו של משי זהב הזעיק את צוותי הרפואה שביצעו בו פעולות החייאה, לאחר מכן פינו אותו לבית החולים שערי צדק בירושלים. לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>. צוות tab4u מקפיד על אקורדים מדוייקים ונאמנים לשיר. העביר את חג הפסח, יום העצמאות ויום הזיכרון, ימים שבהם היה עמוס מאד בדרך כלל ומסתובב בכל מקום, נשאר בבית. האם צריך לשדר הערב את התחקיר בעובדה | הצביעו.

חיים אוטמזגין, שעבד לצדו במשך 25 שנה: יהודה משי זהב. כשאמר את זה, דמעה זלגה מעיניו.